Hjälp!!

För det första ska jag återigen klaga på bajs blogg.se !! Snart tror jag att jag byter ställe att blogga på!
Jag sitter och funderar & kollar & har mig ang. detta med pluggande. För jag är grymt grymt sugen men hej kom och hjälp ! Det är ju sjukt dyrt typ... Om man ska ta studielån så man klara att leva som människa trots pluggande. . Men jag är sugen skicka in ansökning. För jag har alla behörigheter som krävs... Dock OM jag söker så blir det att ag söker in på mina betyg. För att ens tänka på att göra högskoleprovet , nä det kommer inte på fråga. För det är jag för trög & dum för!
Nämen jag är otroligt sugen!! Kanske någon vänlig själ som vill skänka mig lite pengar så jag an plugga ;) sen är ju inte böckerna gratis..
Sugen är vad jag är!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad vill du plugga? :)

2012-02-11 @ 02:14:12
URL: http://annapanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0