Foppa Vs ?

Idag blev de dagis för den lille mannen.. Är väl typ en vecka sedan han var där sist.. Men han var då glad att få komma på dagis idag :)

På jobbet idag så kom det dit en skoförsäljare & jag hittade då nå riktigt sköna skor! Det var som om att man svävade på moln då man gick med dessa.. Så efter många om och men så bestämde jag mig för att beställa efter ett par.. För att gå omkring med Foppaskor är ju inte direkt det bästa med det yrke som man har och de härligt hårda golvet.. Ryggen säger BIG NO NO! så även ben och kropp..
Men ack vad det kommer kännas i börsen nästa månad.. jag tror ju dessa skor är värt varenda öre om man kan skona kroppen en hel del!

Efter jobbet idag så hämtade jag Elis från dagis så blev de att åka till affärn för att handla lite till våran utflykt tillsammans med Sandra och barnen. Sen var de bara hem och kasta på sig nå ordentligare ytterkläder och packa ner pojken i vagnen. Han var så trevlig och sov sig igenom hela våran utevistelse på öbergabacken.. ;P
Men men de kommer nog fler dagar vi kan vara ute och hitta på nå tillsammans med Sandra & barnen :)

Och ikväll har man varit till Bea och mange.. Kan ni gissa vad jag gjort där? ;)
Japps jag har snusat på lilla Signe.. ♥Åh hon är så söt! Som en liten karamell. Bebislukt åh.. De luktar så gott :)

Och nu ska jag kila till sängs.. För imorgon är de en ny arbetsdag.. Sen är man ledig i 4 dagar & de ska bli härligt. Då drar jag & Elis iväg till Piteå för att spendera våran helg där :)

God natt på er mina kära läsare !

Mammas fina älskade Hjärta!! Du är mitt allt lillvännen ♥


Kommentarer
Postat av: Bea

Inatt kunde du fått ta hem hon, nä skämt å sido. Hoppas hon somnar nu!

2012-02-29 @ 01:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0