Åtta armar!

jag önskar ibland att jag hade åtta armar.. Speciellt nu sen man fått barn ;)tänkt de skulle vara rätt praktiskt att ha det ibland! Inte alltid såklart.. de skulle nog vara rätt så opraktiskt då..

Det har varit ganska dött här i min blogg nu ett par dagar. Har spenderat helgen i piteå och jag har som inte haft tid eller ork att göra någon update.

Fick ju penicillin i torsdag mot halsfluss och ska äta de tills på söndag. Redan 1½ dag efter kuren så kändes halsen mycket bättre, de gick att svälja normalt igen utan att de gjorde ont. och de lät inte som jag hade en ballong ner körd i halsen då jag pratade.. Peppar peppar nu ska väl detta hus få vara fritt från mer sjukdomar ett tag framöver tycker jag! jag hoppas bara inte att grabbarna åker dit på någon halsfluss, de vore väl ändå droppen!

min älskade syster följde med oss hem till arjeplog i söndags. För att hon skulle på körskolan för att träna stenhårt inför teoriprovet. Imorse var jag och lämnade henne på bussen.. och nu håller jag tummarna för att hon ska klara de idag!!!

igår så trotsade vi (jag,emelie & elis) kylan som bara låg på -20 grader & gick ut på en "fotopromenad"

Så jag avslutar detta inlägg med lite mysiga vinterbilder från igår

Standar bild då man är ute och fotar typ ;)



Lilla hjärtat




Gräddträdet ;) Såg precis ut som att de låg härligt fluffigt uppvispad grädde på detta träd.. kanske svårt få med på bild hur jag riktigt menar.








Försökte leka lite med kameran.. Detta var emelie ideé men de blev inte riktigt som hon tänkt.. Men 3 bilder iaf på då snön rasar från träd..






Våran lille busiga kille.. Här sitter han i barnvagnen och leker pajas.. hehe.. Sötungen!




Här leker vi lite till jag & syrran.. Sparkar snö och kastar snö.. jaa allt vad vi nu pyssla med.. haha!

















Finaste killen i världen!! Älskar dig, jag älskar dig!!!








Moster & Elis




Ingen av dem verkar särskilt intresserade av att vilja hamna på kort ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0