torka..

Ett tag sen jag skrev nu.. Men jag har verkligen bloggtorka. Vet inte vad jag ska skriva om!

27-29 juli spenderade vi helgen i lycksele. Både i stuga tillsammans med min mamma m.fam. I lycksele var de Motorveckan. Så de var et x-antal raggarbilar/jänkare som fanns inne på campingen vi bodde på.
Vi hade en lite gosse som var helt salig över att få se sååå många raggarbilar på samma gång.
fre och lördagkväll spendera vi hela kvällarna med att vara ute och cruisa runt i mamma & manges pontiac.. Elis var så nöjd att få åka pontiac i flera flera timmar!

En dag i djurparken blev de också :)

i helgen har vi varit på släktträff på min famors sida.. Shit pommes vad folk! över 200 st var vi.. och då var de många som inte kunde komma.. Tro dom sa att hade alla kunnat komma skulle vi vara nå över 300 st!

lördagkväll åkte elis på högfeber, 40 grader.. :( så blev en dag med VAB idag samt imorgon med då febern inte gett med sig helt och hållet..

på torsdag är de 3 månader sedan jag opererades, så då kanske jag slänger in någon ny före och efterbild.. rätt kul att se om de är någon skillnad.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0