Ris & Ros!

Dagens Ros:

Jag är så himla nöjd & glad över att vi har människor omkring oss som ställer upp och hjälper oss med Elis då vi behöver! Fina människor som ställer upp och sköter om honom om vi måste göra nå, eller få en "fri"dag, eller slippa vabba. Jag skulle kunna ge en STOR blombukett eller något för så glad blir jag då vi får hjälp! Finns nog inte ord för så glad jag blir. Så jag säger ; TACK TACK TACK!!! Ni är guldvärd för oss & för Elis. Ni betyder mycket! TACK TACK TACK! ♥ ♥ ♥ ♥

Ingen nämnd, ingen glömd!




Dagen Ris:

Fattar inte att en del människor måste köra som idioter!!  Usch blir så irriterad på såna som ska köra precis som om dom stulit bilen! Gasen i botten, kör om en utan att blinka, använder inte blinkers då man svänger heller.. usch!!

Ibland önskar jag bara att polisen stod precis bakom hörnet och plockar såna...

Nej jag kör inte heller alltid exakt.... Men inte kör jag då SÅDÄR!

Nää usch jag blir bara arg på sånt... Och jaa jag vet jag är en gnällkärring! Men lite vett kan man ha när man kör bil och i samhället & i trafiken! Bara för att man kanske sitter själv i bilen och kör så betyder de inte att man är själv i trafiken, alla gånger..

Vett & etikett i trafiken - tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0