Påsklov!

Det har nu varit lite påsklov här på bloggen.. Är ett tag sedan jag skrev.. Men har inte ens känt det minsta suget att blogga heller nu under min ledighet..

Vi har haft ett x-antal dagars ledighet jag & Elis, grymt härligt har de varit! Vi har hunnit vara både här och där på ledigheten..

Vi har sen i torsdags varit hos min morfar ute i Mullejaur. Haft kanondagar med kanonväder! Farit ut på skotern varje dag, pimplat, grillat och solat. kan de bli mycket bättre?

elis har njutit tillfullo och jag med för den delen! :) Önskar att helgen aldrig skulle ta slut.. Men men tyvärr har allting ett slut..

Jag kommer slänga in bilder senare på våra olika "utflykter"


Just nu idag så känner jag mig bara så...nere....Jag var ju verkligen taggad... bläh!


Ikväll gjorde jag försök till att plocka ihop här hemma.. Men då man ingen lust har så blir de inte nå roligare.. Jag skulle vilja så mycket i min städning.. fixa till i skåp och plocka bort sånt som inte ska vara kvar m.m..
Men att komma till skott med detta de är ju en annan sak.. De lär dröjja innan jag får tummen och gör nånting åt detta ! urk.... Någon, ge mig lust att städa!! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0