Borta bra men..

Borta är bra, men hemma är tusan bäst!

Haft mysiga dagar hemma hos min mor. Hon och de övriga har verkligen myst över att Elis varit där & Elis har myst tillfullo med dem! :)

Åkte till öjebyn onsdag eftermiddag och åkte hem idag, en person rikare i bilen - min älskade syster följde med tillbaka!

Har just lagt mig i sängen för att sova & de är väl de nästbästa med att komma hem efter att ha varit borta.. Att få lägga sig i sin egna säng! ;) min(våran) säng, mitt täcke, min kudde! Åh de är lovley <3

Syrran är just nu ute & raggar runt med tojjan & dunkar musik (förmodligen).. Man blir lite nostalgisk, tänker tillbaka på ens egna "ungdomstid" då man fyllt 18, fått körkort m.m. De va tider de :P

Nej nu ska jag kramas med min saknade make innan jag ska lägga igen ögonen..

God natt på er allesammans!

Min fin fina älskade gounge!! Han är det bästaste som finns! <3

Här på denna bild är han Dr.Elis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0