Trötter

En trist kväll är detta.... Macke fick en långresa där på eftermiddagen, kanske runt 5 tiden? Vi som hade tänkt göra palt till middag idag. men det blev uteslutet. Jag orkar inte ställa mig och göra palt för att äta själv. Och sedan är de macke som är den kunnige då det gäller att göra palt.. ;)

Fråga mina vänner om vi inte skulle dra ut och äta nånstans, jag blev så sugen på en sallad. Men dom hade redan hunnit äta ;P
Så jag grävde fram nå fiskpinnar ur frysen och vispa ihop nå mos. Det blev min & Elis middag idag =) Lika gott som palt.. Eller?

Ikväll blev det en riktigt tidig kväll för den lille, han somnade redan kl.20. Och det är sällan det inträffar, brukar vara mest mot 21 tiden han gör kväll. Nåja är han trött måste han ju få sova :)

Har smått börjar plocka ihop skräp & tjafs som ligger på golvet och överallt. Så det går sakta men säkert framåt ;) Tänkte se House nu & sen sätta mig med elis presenter och slå in dem.

Macke fick i uppdrag nu när han är i kusten att inhandla saker som behövs för bakeriet som skall ske imorgon, förhoppningsvis. Har tänkt göra bullar, men de tror jag får vänta till åt helgen, då jag har min syster som kan hjälpa & kanske mammsingen med ;) Är mycket roligare baka tillsammans med någon än själv!

Nej nu ska jag fortsätta kika på House, och sedan göra nå småryck under pauserna.

Ha en fortsatt trevlig kväll allesammans! Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0