Stackarn

Testar att göra ett mobilinlägg.

Jag skulle aldrig tagit ut något i förskott igår. För nu är det mer utslag kring munnen. Samt att han fått små blåsor på händer & fötter. Kanske höstblåsor? Men även någon stackars blåsa/röda prickar på låren & benen. Vattkoppor eller? Jaa just nu vet jag varken ut eller om vad han har!! Och jag tycker så synd om han. Inget är nästan bra vad man gör. Han är öm i benen sen sprutorna så att bära honom är ingen hit, men ändå vill han va i famn. Han vet inte hur han vill ligga eller nånting. Febern är kvar. Dag som natt har han det jobbigt lilleman. Önskar jag kunde ta allt åt honom så han slapp!!

Men det jag inte blir klok på är vad dessa prickar/små blåsor är för något??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0