Säkrad..?

Idag så säkrade jag de kort som jag har på datorn. Ifall min dator skulle krascha.. Då har vi jäkla inget kvar!
Så nu har jag nästan fått sparat alla kort.. är 3 mappar kvar att bränna ut.. Men typiskt att skivorna tog slut just då man tagit sig i kragen och fixa detta!
men men macke får inhandla fler då han är till kusten framöver.

Nästan steg är att införskaffa en mycket mycket större minne än den vi hade.. Tydligen så är det så att ju större minne desto bättre livslängd? Var så jag fick det förklarat varför min inte klarat sig "längre". eftersom den hade ganska litet minne.. Fast mycket - i mina ögon sett ;)

Update kl.01:32 : Fick förklarat av min Make nu här ikväll.. att det är inte storleken på minnet som har betydelse.. Utan det är storleken på själv disken.. Alltså Hur stor Den är! Ju större "låda" desto bättre..
Undra om jag fick till det dära rätt nu?!


Hur går det då för min kära hårddisk? Det kan jag inte själv riktigt svara på. De ser mörkt ut för den. men kan finnas ett "sista" hopp.. Ska bara hitta en exakt likadan hårddisk som min först.. Så kanske de gick föra över nå grejjs till den "nya" och då kanske bilderna gick rädd.. Men de va svårt säga.. nu är de bara vänta & se.
Jag lever på Hoppet! 

I eftermiddag så tog jag & Elis oss en promenad till svärmor/farmor-trots regn och rusk, där vi blev en liten stund.Som vanligt var de fullrulle på pojken. inte en lugn stund.. :)


Lillvännen ca.7½ månad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0