Ny frilla

inatt var en av de sämre nätterna som lilleman haft.. jag var inte mycket nöjd.. eller pigg för den delen! Han somnade kring 8 igår kväll.. men bestämde sig då för att vakna kl.23. sen vägrade han somna om. Han fick vara uppe med oss ett tag & bara myste i soffan.
Sen gick macke och la sig. Och elis fick följa med för att somna i sängen hos pappsingen. Men icket!
Så jag fick lägga mig också.. Men inte ens de hjälpte. han bökade och stökade. Han fick välling.. och somna som en stund.. Men sen vakna han och var klarvaken..Men jag såg hur Elis var trött.. han var så trött. man såg rent i ögonen på honom att han var så himla trött. Men icket att han skulle sova. Han gjorde allt annat, låg och peka på lampan och sa "mpa pa" sen va de klockan i taket som lyset som han låg och titta på..  Den där jävla klockan var inte värd mycket inatt! Tog elis barbapapa snutte och la för den så de inte skulle lysa i taket mer! 
Kring 01.30 så somnade han! Jag var gode trött..
Men vad kan man begära av lillplutten? Han har ju faktiskt varit snäll med oss sen han föddes. Sovit hela nätterna, gett oss långa sovmornar ;) Någon vänder de juh ?  och de är just det som är nu.. Vet inte om de kan vara växtvärk ? för när han ligger i sängen så rörs benen hela hela tiden.. precis som om att han inte riktigt vet hur han vill ha dem eller vad han ska göra av dem :/

Men men han måste ju också få ha stökiga och bökiga nätter!

På tal om något helt annat.. Fick veta i eftermiddag att macke skulle klippa sig.. Och bad då honom fråga om hon hade tid att klippa mig också. och de hade hon!
Så nu har jag klippt av mig en del av håret, ändå inte värst kort kort.. men till axlarna! ohhh så härligt ljuvligt! klippte även luggen.. jag både gillar och ogillar att ha lugg.. men jävlas luggen, så går de alltid att sätta upp den med nå klämmor, eller så drar man på sig diadem ;)


Kommentarer
Postat av: emelie

lägg in bild på ditt hår nu! :D

2011-09-08 @ 23:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0