Igår..

Gårkvällen spenderades hemma hos Sandra.. En vinkväll.
det var en mycket rolig,trevlig och jaa helt enkelt en toppen kväll! det bjöds på mycket skratt,fnitter och surrande :)

De är en kväll som kommer att göras om . men nog märktes det att de var länge sen man drack så här.. tidigare har man typ bara druckit en cider eller ett vinglas.. men kan tala om att de blev mer än ett bara ett vinglas eller en cider ;)

När jag sen skulle ta mig hem på natten så kan jag säga som så -
Att cykla hem var ett projekt i sig.. Och eftersom jag hade mackes cykel med nå jäkla fot"selar gjorde inte saken bättre.. men jag tog mig hem helskinnad.. men att cykla o vara onykter kommer jag inte göra om! Även om att gick bra så är de inte värt risken.


Tack Sandra för en oförglömlig kväll! :) ♥



Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack själv Evve <3

2011-09-18 @ 11:02:53
URL: http://flisanlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0