Bakningen i lite bilder..

Emelie fotade lite under tiden då vi bakade i fredags.. Så jag tänkte att jag lägger in lite läskande (?) bilder.. ;)


Sommarkakan färdig..


Hallongrottorna färdig... Första gången jag bakade dessa!




Provade även att baka Macarons... Blev inte så goda som jag trodde! Ska prova ett annat recept nästa gång!




Medans "ytterdelarna" var i ugnen så gjorde vi smeten som skulle vara i .. Någon chokladsörja med nötter i...



Rostade hasselnötterna så skalet skulle lossna lättare..





Färdiga!




Men som jag skrev, dom blev inte så goda som jag trodde. Så vi orkade inte ens göra alla klara! Bara dessa 5.. Och resten åkte i soptunnan! Urk så dåliga.. Ska prova en annan variant med smörkräm i istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0