18 september

undrar vad denna dag ska bjuda på? Just nu är elis hos sin farmor, där han har sovit inatt. Så macke och jag har fått en riktig sovmorgon idag.. Macke längst, för han sover än! Men jag har inte sån ro i kroppen..
Just nu så längtar jag massor efter min lille guldklimp! Men han sover just nu så de är ingen idée att stressa iväg dit. bara vänta tills han behagar att vakna.. :)

Jag har sådan lust att göra nånting idag.. Men vad ?! Jag har sämst fantasi då det gäller att komma på saker och ting.. nåja de lär nog bli bra till slut.

Idag är de prick 1 vecka kvar tills våran grabb fyller 1 år! förstår ni hur fort tiden gått? helt tokigt fort! nu vill jag verkligen dra i handbromsen! 1 år, ett helt fantastiskt år har de varit. jag är så otroligt glad jag fått vara hemma med elis & sett all hans utveckligen dag från dag, vecka till vecka. Finns nog inte mer fantastiskt som att få vara hemma med sitt barn! de är de bästa som finns.
men liten blir stor, snart ska han in på dagis & jag börja om att jobba. det känns lite vemodigt måste jag säga.
Men men, de kommer bli bra..

Denna vecka lär nog bestå av att försöka städa här hemma & kanske att man bakar också. Lite svårt veta hur mycket man ska baka då jag inte riktigt vet hur många som tänkt komma på lillemans 1 års-kalas på söndag. äh men får baka så de finns, bättre för mkt än för lite & sen går de ju alltid att frysa ner och plocka fram till andra tillfällen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0