Tavegyl

Igår kväll innan vällingsdags så fick han sig en liten tavegyltablett..
Hann inte mer än äta upp vällingen så somna han i saccon. Sov kanske en timme & sedan var de fullös från kl.21 till mot halv tolv.. Han vägra totalt att sova! Så då fick han vara uppe & trötta ut sig själv. Vi busade och lekte och hade oss.
Men sen slockna han som ett litet ljus i min famn & sen sov han till halv tio imorse! Tabletten verka ju funkat eftersom han inte vaknat en endaste gång under natten :) Skönt för honom och slippa kliande!

Klev upp och gjorde välling åt honom och sen somna han helt oväntat om igen & sov till halv tolv. Knäckt grabb eller vad?
Då klev vi upp och Elis fick ta sig ett bad.. Vet inte hur många gånger han badat de senaste dagarna? Han borde ju vara ren för flera veckor fram nu ;)

Medans jag badade lilleman så gjorde pappan i huset lunch - våfflor! Gott gott.

Nu har pappan åkt iväg för att byta till vinterdäck på bilen & städa ur den lite grann. Jag & Elis vi myser framför tv:n. Ser på nå barnprogram på Disney Channel.. Han älskar de programen som visas där; Mussesklubbhus, Händige Manny, Djungelhjul m.m.  Är mycker sång i dans i dessa program och elis älskar ju musik & att dansa ;)

Ne nu ska jag kila & fortsätta mysa med lillprinsen! ♥



Elis delar med sig av sin glass åt mormor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0