Ny vecka...

Imorgon är de ny vecka.. nya saker inplanerade..

Ikväll har vi suttit med matsedel & inhandlingslista... Men guuuuud vilken torka vi har på ideér.. känns som de är samma mat om och om igen nu.. Det är inte lätt att vara kräsen! Det är verkligen inte kul att vara så kräsen.. men jag försöker att smaka och lära mig, men de är j*vligt svårt !

På tal om kräsen.. för första gången har lilleman ratat en maträtt.. Vi åt köttsoppa på burk idag - som jag fullkomligen älskar & gjort sen jag var typ liten.
Men lilleman han spotta ut maten! Första gången de sker! han vägra fullkomligen att äta de. försökte på alla sätt, men icket han skulle äta de.. får väl se om de kommer gillas längre fram i tiden.

Jag är lite i valet och kvalet om morgondagen ifall man ska fara på kyrkis eller inte ? Vi har ju ingen barn-/mammaträff i veckan så de kanske vore kul för Elis fara & träffa lite barn imorgon.
Nåja vi får se vad dagen har att bjuda på, hur länge han sover & så. Orkar inte stressa iväg oss ifall läget blir så.

Inatt ställde vi om klockorna - skönt få sova en timme längre! ;) Men dock känner man ju av de nu då istället, Tröttheten slår till fortare! Klockan är ju nu egentligen 00.30.. Så jag tror jag avslutar här och kilar till sängen!

God natt på er kära vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0