Märkt för livet !

Nu så ska ni få höra vad det är jag gjort idag som jag längtat så sjukt mycket till!
Många av er vet redan , genom Facebook.

Men idag kl 12 påbörjades en märkning för livet på mig. Jag har tatuerat mig !

Jag är så sjukt nöjd över denna :D kan inte sluta titta på bilden jag har -då den blev färdig.

Tatueringen tog 2 timmar att göra & den sitter på skuldran.

Tatueringsstudion jag var till finns i Jutis strax utanför Arjeplog. Hon som tatuera är grymt duktig! Jag berättade, visAde hur jag tänkt mig och ville ha. Och sedan ritade hon upp en bild för att sedan visa mig & höra vad jag tyckte. Och hon träffa mitt i prick på en gång! Hon förstod exakt hur jag ville ha & allt :D

jag rekommenderar Denna tjej & hennes studio starkt!! Den heter "I.M Tattooing"

Jag är redan nu sugen att göra nå mer , eller åtminstone fixa till någon av dr andra jag har.
Nåja de blir ett senare projekt :)

Här kommer de en bild på hur tatuering ser ut. Bilden är tagen direkt vi var färdig.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad fin, blir himla sugen själv! Det är svårt att sluta när man väl har börjat tatuera sig haha ;)

2011-10-24 @ 22:34:56
URL: http://http:/hdahlberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0