Ändring..

Lite ändring i matsedeln.. Istället för fiskpinnar idag gör vi palt. Eftersom jag mest troligt åker till Piteå på fredag.
Och så vill vi inte stå och göra plankstek då.. Så då flytta vi nästa fredags middag till idag och dagens till nu på fredag :P

Har fortfarande inte bestämt mig till 100% om jag åker "hem" till Piteå. Men jag är som sugen. Längtar som hem till Piteå. Osså är lilleman i behov av vinterskor så de känns som skönt om man skulle kunna göra bort de så fort som möjligt. Även om inte vintern kommit än så. Men vill inte vara ute i sista minuten - som jag brukar kunna ha en tendens till att vara!

Åhh... Vad svårt ! Nåja.. På torsdag lär jag väl ha bestämt mig helt och hållet klart vad jag tänkt.


Idag tog jag & lilleman en kort promenad ner till gammelfarmor & farfar & morfar var också där. Elis gick hela vägen ner, med att hålla mig i en hand ;) och han var så duktig. Men hans gympaskor är för små så nå nya såna skulle han också behövt!

På vägen ner till GF & F så passade Elis på att plocka lite fina löv :) samma procedur på vägen hem. Plocka löv.. Dessa löv la han sedan så fint i sin hink som står på våran bro.

Var riktigt skönt komma sig ut och få lite frisk luft! Både jag och lilleman Behövde det.
Igår var jag ut och krattade lite medans Elis sov i vagn.

Nä nu har jag svammlat nog.

Idag efter middagen så ska de bakas bullar.. Min make vill så gärna ha bullar på kanelbullensdag!


Kommentarer
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

svar: kul att du är med i dagens blogg för större chans att vinna gilla inlägget på bloglovin (gilla knapp finns under inlägget)

en vinnare dras i kväll lycka till!

2011-10-05 @ 15:33:48
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Jenni

Det går nog över skulle jag tro! :)

Ja, men det är klart att ni får kika förbi. :)

Blir säkert roligt :) Bara du hör av dig så bestämmer vi nått :)

2011-10-05 @ 19:20:29
URL: http://jenniamelia.blogg.se/
Postat av: Lisa

hej hej ! Min syster heter Lina och jobbar på Kraja :D hon e tillsammans med en kille som heter chris-robin.

Så det var vattkopper, lika bra att dom gör bort det så fort som möjligt då dom är små om än det e jobbigt :D

Känner igen det dära med lövplockning ;P edvin e en riktigt stenplockarkille, hehe !



mvh Lisa

2011-10-07 @ 10:30:46
URL: http://www.vackravitavingar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0