Snö!

Nu mina vänner har snön kommit..  Eller jag vet inte om den bestämt sig för att stanna ännu! Men jag hoppas, jag hoppas den vill de!
Allt blir så mycket mysigare och ljusare med snö :)
Kanske kan de bli så att min julkänsla dyker upp? Jag hoppas de kan komma liiiite till snö, så de blir så där perfekt lagomt med snö. Men jag lär nog inte få som jag önskar.
Det enda jag önskar nu är då att snön får stanna och vara kvar över jul & nyår, och ett litet tag till framöver.

Men försvinner nu snön innan helgen så kommer jag gå i strejk.. (vet att de drabbar bara mig själv) Pyntet kommer inte komma fram om det vita täcket som lagts sig nu försvinner..

Kan tala om att NU är alla, nästan alla iaf, julklappar inhandlade ! Mycket skönt!! Är till 2 stycken vi har kvar att handla till. men det är ju ändå bra gjort tycker jag ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0