Förstår inte...

Nästa helg är det 1:a advent! Inser ni såå sjukt det är?!
Jag har inte det minsta julkänsla... Inte någon inspiration att börja julpynta.. Och vet ni varför?!
DET FINNS JU INGEN SNÖÖ!!!
Detta är ju deprimerande.. Jag vill ha snö, mysigt ljust ute - av snön, jag vill höra knastrande under fötterna då jag promenerar, snöflingor som faller från himlen och landar sådär mjukt och härligt i ansiktet, känna hur vinterkylan biter i kinderna etc etc..
Men icket.. Jag undrar hur länge snön tänkt vänta ?
Jag vill ha lagomt med snö, nu tack!

att ens tänka på att ställa fram jultomtar, jul ljusstakar, byta till julgardiner m.m går inte.. Det känns inte som "vintern" är här & att vi snart är inne i december månad.

Blää....!!


Nej nu ska jag sova, vi har en ledsam dag framför oss imorgon..

Go'natt på er!


Kommentarer
Postat av: Bea

Ska vi baka någon dag för att få lite julstämning? :)

2011-11-19 @ 10:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0