Bilder..

Min syster tycker jag ska lägga upp en massa bilder som jag tagit med mobilen eftersom jag har så mkt.. eller hur är de ? ;) 
Men själv tycker jag de blir så tjatigt om man lägger upp en massa bilder som är typ lika :P Men jag bjuder på en hel del blandad kompott idag..

Måste först berätta att ikväll har vi klippt av Elis sina guldlockar/charmlockar.. Hans första riktiga klippning!
Kan ju tala om att de tog emot att se dom klippas av.. Men de är tur att dem växer ut igen!! ;D

Sen har jag fått snusat på en liten bebis ikväll, alltså sååååå mysigt! Denne lille krabat var hur snäll som helst, hur fin,söt och underbar som helst! :) Snacka om mysigt. tyckte ju nyss de var lilleman var så där liten. Shit vad tiden går !


Nej nu kommer de bilder från mobilen..


Börjar med bilder från då lilleman fick sitta i bilen med pappa & sakta sakta köra in bilen i garaget. Snacka om lycka i Elis ögon då! :)





Fotade lilleman då han fick prova använda sitt tenarmband han fick i doppresent, snacka om en som showar för en ;)






Denna fina tröja fick han av... Jaa de behöver jag nog inte ens nämna ;)




Vi målade med fingerfärg i torsdags och då blir de färg överallt.. haha.. Om ni går in på min systers blogg så finner ni fler bilder från fingermålningen.




I fredags så följde jag & syrran med våran mamma till jutis där hon skulle tatuera sig på I.M Tattooing. resultatet blev grymt bra!






Senare på kvällen gick jag,syrran o mamma till våran mormor/mamma morbror/brors grav för att tända 2 st ljus.




Lördagkvällen sminkade jag & syrran våran lillebror då han skulle iväg på Halloweendisco med sin nyfunne vän här :)
Och så här läskig blev han.. ;P




Osså till de sista bilderna för denna gång.. resultatet efter klippningen på lilleman.. Trodde aldrig de skulle gå så bra att klippa honom som de gjorde. Han satt rätt så still i stolen.. :)




Kommentarer
Postat av: emelie

Bra att du lagt upp bilder!! ;)

2011-11-09 @ 17:22:22
URL: http://emelielae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0