Vad jag längtar!!

Imorrn så kommer min lillasyster hit! Åh som jag längtat efter henne! Ibland får jag ett sådant där riktigt längtar, saknar il efter henne. Då skulle jag helst vilja hon kom på stört! ;)
Längtar ju naturligtvis alltid efter mina syskon! Men lillasyster är nå särskilt.

Önskar bara inte att en helg gick så hemskt fort!

Men imorrn imorrn så kommer hon!! :D Vill denna dag ska gå fortare och morgondagen ännu fortare tills hon kommer :) Sen får de gå saaaaakta.

Tänkte väl egentligen inte sätta mig och blogga nå nu, för jag måste städa ihop här hemma & tänkte passa på medans lillen ligger och sover ute i vagnen.

Har packat undan alla Elis kläder i stlk 62 nu, och 68:or åker också ner sakta men säkert. De i 68 packar jag undan allt eftersom jag ser att byxor,tröjor/bodysar är för korta i ben/ärmarna.. Och 74:orna kommer fram mer och mer. Usch vad tiden går fort nu! Minns vi fick nå kläder i 74 när vi låg på BB och sen då vi hade fått komma hem.. Men dom kläderna kändes ju vääldigt lååångt bort innan man ens skulle använda.. Jåjå, se nu är vi där!

Åh jag har så mycket jag skulle vilja göra nu! Rensa i grön garaget, samt i förrådet här inne.. Gå igenom vad som ska vara kvar och vad som kan kastas. Och fara med sånt som ska kasta på återvinningen..
Skulle även vilja måla om här hemma.. Men de får nog bli ett projekt åt sommaren, eller rättare sagt efter bröllopet.
Sen är de en massa annat också jag skulle vilja.. Men men..

Nej nu ska jag ta tag i städningen så de hinns nånting medans Elis sover =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0