Sista dagen..

Idag var det sista dagen för anmälningar till bröllopet.. har några som skulle meddela i mitten på denna vecka..
Är några som avböjt. Men så är de ju alltid, någon som faller bort.

Nu känns de ännu mer att dagen D närmar sig..
har suttit och gjort prototyp för placeringskort så imorgon ska jag ge mig på att försöka klippa ut och se hur de blir... Hoppas de blir bra! för jag är ju inte de minsta pysslig av mig..

sakta men säkert faller pusselbitarna på plats.. men känns ändå som att de är mycket kvar tills pusslet är lagt..
nu måste vi verkligen gå igenom vad som fattas och vad som behövs göras..


mammas lillskrutt ♥



Denna fina tröja fick han av morbror Markus & sin emelie. Och texten stämmer på lilleman ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0