Piteå

I fredags hade jag sådan beslutsångest om jag skulle åka till piteå då eller om jag skulle dra dit nu på fredag... Men efter många funderationer och pratande med min karl så kom vi fram till att de blev piteå..
Packade bilen och drog iväg, ett mycket bra beslut vi gjorde!

Lördagen spenderades mestadels av springades på stan för att inhandla saker inför bröllopet.. OH MY GOD, säger jag bara.. Har nog inte flängt runt så mycket på stan och affärer på länge! Men nu har vi en hel del mer som är inhandlat.. Vilket känns bra! Man kan ta en liten lättnad i de.. Men nu ska vi gå igenom än en gång och se om vi missat något av sånt vi kan köpa iförväg.
Finns ju saker kvar att handla, men som vi inte kan göra mer än just innan.

min Älskade, efterlängtade, vackra ring är hämtad!! Åhh vad jag är lycklig! Vill ju ta på mig den nu nu nu!! Nu känns de verkligen att dagen närmar sig!

Men är fortfarande saker som är kvar som gör mig lite stressad.. Även om jag vet att de löser sig, de kommer de göra, jag vet de! Men oron finns ändå i kroppen..

Vi har hållit på förfullt att göra klart nere i "kontoret", tidigare i veckan så var ju svärfar upp från gnarp och la in de nya golvet. så igår köpte vi nya lister i piteå och sånt dära.. Även en ny härlig mjuk matta att lägga på trappsteget har vi införskaffat - fick av mamma & mange =) Tack tack tack!! Sjukt nöjd jag/vi blev med den!

Tänkte lägga in lite bilder imorgon på lite av inköpen vi gjort & hur de ser ut nu i "kontoret"

Men just nu är jag alldeles för trött för att ens orka lägga upp nå bilder .. ;/

natti på er allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0