Onsdag..

Morgon började likt de andra mornarna.. Elis vaknar tidigt, äter sin välling, busar en liten stund i sängen & sedan somnar han om.. Vi kliver upp & gör oss klara för dagen & leker ett tag.. Och sen är de dags för lunch för honom.. Sen är de bara vänta att se vad dagen har att bjuda på =)

idag har vi fått finbesök av Sandra o hennes töser, Felicia & Novalie - riktigt trevligt! :)

Jag har även försökt mig på att minska min prototyp för bordsplaceringskorten.. Men det gick inte alls som jag ville.. utan gav upp de för denna gång.. Det är nämligen så att vi ha slut bläck i skrivaren och kan därför inte skriva ut prototypen direkt och göra de smidigt så.. får se om jag tar nya tag ikväll i att försöka minska den så få vi se..  =)

Nu är de 2 gäster kvar som vi väntar på ett svar ifrån om dom kommer eller ej till bröllopet.. Sen är hela gästlistan klar..

Här på eftermiddagen så svängde jag förbi Jennie & Adam för att lämna ett blöjpaket dom köpt av oss. Fick samtidigt kika på lille charmiga Lucas =) Åh han är ju bara för söt & go!

Efter vi varit där så styrde jag kosan till Ica där jag inhandlat för att göra dagens middag som blir , stuvade makaroner, korv & fläsk!

Macke har hämtat Elis dopklänning idag, så de ska bli spännande att se om han kan ha den eller ej!

som bilder idag, bjuder jag på lite matbilder då Elis skulle få prova äta själv ;)









Mamma & Pappas Guldklimp! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0