Olycksfågel..

Det är vad jag är just nu..

Känns som att vad jag än gör så är olyckan framme för mig själv alltså... Häromdagen så lyckades jag "stappa" mig själv i ett finger med en nagel, så jag skala typ bort en hudflik o typ forsa blod... Haha inte forsa, men nog blödde de allt..
Igår när jag skulle skära fläsket till middagen så skar jag mig i tummen & då forsa de blod.. Blev någon bit som blidde nersölad av mig.. ;P
Jaa sen är de väl mest sådana här mer "vanliga" saker, slår i tåran i sänkanten, tappar grejjer.. jaa jag är helt enkelt klantig av mig just nu..

Nåja sånt hör väl till vanligheten, kommer väl och går i perioder.. ;P


åhh jag har så mycket som skulle ha behövts göras här hemma.. Men Gahh!! vart försvinner energin?? Tänker alltid att "Men de där kan jag göra ikväll då lilleman lagt sig för natten" Pyttsan, de blir de minnsan inget av.. Utan då blir de att se tv eller så tillsammans med macke, mycket roligare umgås med honom än att göra en massa tråkiga saker i huset :P haha.. Nåja, kanske imorron att de blir av något..


Kommentarer
Postat av: Bea

Om ni hjälps åt hinner ni ju se tv också ;)

2011-05-06 @ 05:49:26
Postat av: Jenni

Jo, avtrycken är dyra, men de kommer de vara värt :)

2011-05-06 @ 10:04:03
URL: http://jenniamelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0