Mysigt uppvaknande

Igår när vi kom hem så började macke med att sätta dit en ny mjuk härlig matta i kontoret och listerna.. men är kvar lite grann att lista då vi var tvungen att måla under garderoberna där den gamla blommiga mattan är.. Så jag målade de igår & ett till varv idag. Så nu är de vitt och fint :) Så idag då macke kommer hem så kan han göra klart listningen. Sen är vi färdiga där! :D
Och jag är så sjukt nöjd!

Kan slänga in en bild på hur de blev med mattan, bilden blev suddig, men de går att se iaf hur de ser ut där nu :)

Kontoret & trappen före..


Trappen efter




Imorse fick jag ett mysigt uppvaknande.. Nämligen en liten kille som låg och killa mamma under fötterna från sin spjälsäng ;)  Han tyckte mina fötter var intressanta så han försökte ta fast dom, men de var inte så lätt eftersom han hade spjälarna ivägen för att riktigt greppa fast ordentligt.. Så då blev de lite så kittlande under fötterna. Mys pojken! Och när han då såg att jag vakna av de så skratta han åt mig då jag titta ner på honom :)

Idag har jag gjort lite ärenden på samhället.. Var tvungen hitta mig på nu pjux.. alla mina skor är ju trasig eller söndernött..
Och de kunde ju inte passa bättre att hitta nya skor nu då jag hade ett presentkort att använda upp, sen jag fyllde år =)

Så nu har Både jag & Elis nya dojjor! :) Ska slänga in bild på mina skor & på Elis allra första riktiga skor. Dom är så fina! :)

Mina skor


Elis första skor! Så små och så gudomligt söta ♥


Så små att dom inte ens fyller ut längden på min hand ens ;)


Kommentarer
Postat av: Bea

Sånna skor du har köpt prövade jag i onsdags, men röda. Grymt sköna :D

2011-05-02 @ 17:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0