Ett steg fram..

Sakta men säkert så kommer vi oss framåt i planeringen inför Dagen D!

En hel del saker är inhandlat.. Som kanske jag tidigare har skrivit..

Nu sitter vi och räknar ihop på nytt ungefär hur mkt mat och sådant som skall inhandlas.. Nu då anmälningarna kommit in.. Även en ny bordsplacering håller jag på med.. tror säkert jag ändrat den minst 10 ggr!
Men nu så!

Jag sitter även och pysslar på med placeringskorten.  Jag har gjort en "riktigt" prototyp nu. I det material & saker som ska vara.. och jag är faktiskt riktigt nöjd.. Nu är de bara en funderation kvar på placeringskorten.. Får se vad som blir av de..

Hm.. vad mera... Har även frågat lite annat folk som kanske har möjlighet att hjälpa oss gällande servering/köket m.m och kanske slippa involvera våra egna gäster/familjer i de.. Så nu väntas de svar från några så får vi se vad som blir..

Så att sakta, sakta framåt...→


Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Ja det är ju grymt det här! Har just kommit hem från jobbet, och de senaste kvällarna så har han sparkat på rätt bra. Därför sitter jag liksom och omedvetet väntar på att få känna en spark eller två :)

Nja, ett par namnförslag har vi ju, men det är så himla svårt att komma på något som man verkligen fastnar för! Förhoppningsvis är listan ganska lång tills det är dags för honom att komma ut :)

2011-05-09 @ 21:07:38
URL: http://hdahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0