Dopklänning - check

Nu är dopklänningen provad på lilleman & den kunde han ha! Och de fanns tilll och med utrymme för honom att växa i den, så helt perfekt! :)

Men dock ska de sys en ny underklänning.. för underklänningen som är nu är rosa ;) & det går nog inte pappan med på..
Klänningen är virkad så därför måste de vara en underklänning, annars blir den väl genomskinlig och hålig ;P

Har precis beställt efter tyg & band. Så min underbart snälla farmor ska hjälpa till sy en ny underklänning åt Elis!

Har tagit kort på elis då han provade dopklänning - med rosa .. hihi, så himla söt, dock ojja sig pappan.. haha.. tycker väl inte om rosa riktigt sådär.. Men men =) Jag tyckte han var riktigt söt lilleman

Har även förminskat prototypen till placeringskorten.. Och nu ska jag väl bara skrida till verk att göra ett prov i det pappret som vi ska ha som placeringskort.. ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Annars finns det på BarnensHus vita underklänningar för 249:-

Jag ha köpt en sån till Elvira, fin och enkel

2011-05-05 @ 23:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0