ännu en dag ha passerat..

Som rubriken säger.. Ännu en dag har passerat..

Karln har bytt däck på bilarna & elis han sov i vagnen medans.. Jag gick iväg till medan där ja o bea skulle kika på vad saker som finns där och vad man behöver ordna själv.. Men innan de så tog vi oss en lunch tillsammans. Riktigt nice =)

Efter vi hade kollat på medan så for jag hem igen.. Där ja o macke skotta undan ännu mer av snön vi har på gården.. Snart är den borta helt! Nu vill jag den ska bort, så jag får kratta klart nångång & rensa i rabatterna..

Lilleman han satt så snällt och kika från vagnen vad vi pysslade med =) tur han är så snäll!
efter snöskottningen slog vi oss ner på bron och åt en glas medans lilleman han utforskade bron och de saker som fanns där.. Hehe..

Besktning av volvon gjordes efter detta.. tänkte lilleman skulle få kika då bilar inspekterade på bilprovningen.. men hann somna innan vi var framme där, slocknade nästan direkt vi satt oss i bilen och körde iväg.. Så han sov sig igenom hela besiktningen, trots buller och oljud.. ;P
Bilen gick igenom - Skönt!

Eftermiddagen har vi tagit det mest lugnt. premiär åt middag ute på altan idag & elis med =) Riktigt skönt kunna sätt sig ute nu och äta där och må gott.

Sen på kvällen så kom "tant"bea & frida förbi en sväng. Bea hade köpt en super fin tröja åt elis - än en gång, tusen tack för den! :) Ska slänga in en bild på tröja imorgon så ska ni få se. Härlig färg har den också =)

Nee nu blir de strax sova så man orkar upp imorgon. Ska till blodbussen och fråga om jag får tillåtelse att ge blod ännu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0