2 små tänder

Ska skriva mer sen om vad vi gjort under tiden nere i Gnarp.

men jag måste ju tala om att, som ni vet har jag trott de varit tänder på G länge.. Men för ett tag sen trodde jag på Allvar de var på gång, eftersom lilleman då varit gnälligare än vanligt och skrikit hysteriskt då han bitit på saker och dregglar ännu mer än vanligt. Men inga små tänder har vi skymtat, bara att de som kommit en liten liten "kullen" längst fram nere..

I torsdag då vi var i Gnarp så såg jag att han var som blåvit i tandköttet och sa att nu är de nog inte långt bort för de små tänderna att komma. Fredagen tänkte jag inte på de så mycket, utan såg som att de var "hål" i tandköttet där tänderna skulle komma. Men var inte skarpt eller så.. Men då i lördags då jag tittade o kände i munnen så var de två små vita riskorn som spräckt upp =) Lillkillens först två tänder är på väg på upp. Och vassa så inninordens är dem! :P
Kände idag igen i munnen och nu känner man dom ännu tydligare. Snacka om att de går fort då de kommer.. Stora killen han blivit - 2 små riskorn som kommit upp, 5 dagar innan sin 8 månadersdag :)

På väg hem till Arjeplog



Fick en bild nu på hans 2 små risgryn =)
Kolla in så gulligt! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0