Var egentligen inte tänkt...

Igår gjorde jag något som inte alls var tänkt jag skulle göra... jag hade ju tänkt låta bli tills sommaren & den stora dagen... meen jag kunde inte..
Igår när jag tittade mig i spegeln & såg mig äckligt risiga "ovårdade" hår, så tänkte jag "Ne nu jäklar".. Så jag tog och färgade mitt hår igår.. Inte nu någon märkvärdig färg eller så.. Lite ljusare brun tror jag de blev ;P

Men jag är så sjukt mycket nöjdare nu med mitt hår.. Känns mycket bättre! behövde fräscha upp mitt ruttna hår som jag inte gjort något åt sedan lilleman kom till världen ;)

När jag satte i färgen i går, med hjälp av macke, så trodde jag verkligen att jag skulle tappa de hår jag har på skallen.. :P för så mycket hår som jag har lossat & som jag gör än - visserligen lite mindre nu.. så trodde jag att färgen skulle fräta upp de stackars stråna som är kvar ;P

Meen jag har då hår kvar på skallen.. kanske lite mindre strån efter färgningen.. Men vad gör väl de om 100 år ? ;)




Idag har jag hunnit med lite granna här hemma. Plockat ihop saker som lite utspridd över hela huset, samt dammsugit, kört en diskmaskin + en tvätt.. Efter det tog jag och elis en kort promenad till hans morfar. Så vi har kommit hem därifrån för en liten stund sedan.. Och nu sover lilleman ute i vagn..

han fick åka i sittdelen idag dit. Då de är så kort väg, för att se vad han tycker och så.. han tyckte de nog var ganska intressant. För man ser ju såååå mycket mer av världen =) men han är inte framåtvänd än!




Dag nr 2 på nutrilett går fin fint! Nu har jag även en startvikt & måttat.. Så får se om de kommer hända nå! :P
Har just provat den med jordgubbssmak. Faktiskt rätt så god =)


Kommentarer
Postat av: Bea

Jag har köpt slingmedel för länge sen men törs inte! Blir väl flint

2011-03-29 @ 18:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0