Som bortblåst

Finns ingen ork!! Den är totalt bortblåst... Undrar vart den försvann, kanske den kröp under någon matta eller gömt sig i någon vrå..
Jag som hade så mycket planer på vad jag tänkt göra.. Men icket.. Packa upp lite saker igår, men mer vart inte gjort.. står fortfarande väskor o påsar med kläder m.m lite här & var i huset..
Lusten att göra nå egen mat till lilleman försvann !! vet inte varför, men de måste vara för att jag känner mig totalt fantasilös & hopplös i köket ;P
Får väl se vad morgondagen har att bjuda på. Elis ligger och tar sig en liten lur nu. så när han vaknat så ska jag klä på honom och så åker till till affären för att handla lite till middagen. Ska göra lasagne idag - Smarrigt!

Igår kväll då elis skulle till att äta kvällsgröt så var han så himla intresserad av gröten som låg i tallriken + att han gärna ville hålla skeden själv.. Sa till macke att ikväll får han sitta o "leka" med maten, känna o prova på själv.. Sagt & gjort. var en ganska rolig stund, för han hade gröt överallt i ansiktet, händerna, på golvet & till o med fötterna var kladdiga i gröt.. :) Men han tyckte de var intressant att prova på.

Ska ladda upp bilderna från kameran senare idag, så ska jag slänga in lite bilder på hur de såg ut =)
Men kan ju tala om att efter han kladdat & ätit klart så fick grabben ta sig ett bad ;)

Såg även att våra kort blivit skickade så har vi tur så kommer dom imorgon :D ska bli så spännande att se dom! även om man sett dom på datorn ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0