Shopping - Del 1

Lovade ju att slänga in bilder på vad som inhandlats åt den lille. Blev en hel del ;)
Tänkte att jag delar upp bilderna i två delar så de inte blir allt för mycket på en gång.. ;P

Bodyn är från LINDEX
Dregglisarna från CUBUS
Sockarna från KAPPAHL (dock är ett par i tvätten)


Dessa bodysar är från H&M , rea dessutom ;)



Pikétröjan är från H&M ( pappan själv har valt den )    ;)
Bodyn är från LINDEX


Dessa 3 pyjamaserna är från LINDEX


Pyjamas från H&M


Böcker från COOP FORUM Piteå



Behöver jag tala om att jag älskar barbafamiljen? ;)

Funderar på att när man ska göra om - kanske - i Elis rum. Så skulle jag vilja ha nå barbafigurer klisterfigurer eller om man kan måla nå fint på en vägg.. Men det återstår att se =)


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hjälper dig gärna att måla barbafamiljen till lilleman :)

2011-03-13 @ 01:33:08
URL: http://annapanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0