rensning av smått

Japp igår så gjorde jag en rensning bland lillemans kläder.. Han använder ju bara 68:or och medans vi bodde hos svärmor så såg jag att de fanns kvar en del 62:or.. men orkade inte ta tag i att rensa bland hans kläder då vi bodde där. Enklare då man är hemma och så..
Så igår gjorde jag ju de.. En hel del 62:or är nu bortplockade & mitt i denna rensning så dyker de upp 56:or! Och inte för att nämna 50!! De var ju evigheter sen han hade de.. Men oj så pluttigt o litet! Kan inte tänka mig att han haft så smått. 50 hann han ju bara använda typ 1 gång :P

Usch de blir bara jobbigare att plocka undan kläder allt eftersom Elis växer. Han ska ju vara min lilla bebis i all evighet ;)
Kan inte förstå att nu på fredag så blir han 6 månader, ett halvår. De är ju sjukt hur fort tiden går!

Lilleman han växer då så de knakar.. Synd att man inte ska på 6 månaderskontroll, för jag är så nyfiken på hur mycket han växt på en månad =)

Elis springer för fullt i gåstolen & han har även börjat vända sig till mage x-antal gånger om dagen.. Han har ju vänt sig på mage tidigare, men typ inte "Orkat" ;P
Men nu inser han ju att man ser så mycket mer och kan röra på sig så mycket mer om man vänder sig på mage.. Osså drar han sig runt på golvet i cirkel - han vet inte riktigt hur man kryper än :P Han försöker men ger upp lika fort.. Ibland så lyckas han med att trycka sig själv bakåt.. ;)


Igår var det även premiärgrillning ute på gasolgrillen.. Mums säger jag bara!! Och grillade majskolvar åhhh såå gott!
Majskolvar var min craving då jag väntade Elis, kunde äta hur många som helst och när som helst! Kunde typ skippa själva  middagen för att enbart få äta majskolvar! Och jag som aldrig gillat det innan jag väntade Elis :P
SÅ det kan vara.. haha..

Jag kan äta gröt själv



Även om de kan bli lite kladdigt.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0