Rensat

Nu har jag & macke rensat i våra garderober.. Och de blev en hel del kläder som har kastas.. Eller ska gå igenom dem en gång till och se om de kanske är något som kan få åka ner i loppis lådan & vad som är trasigt o ska kastas..
Men skönt att ha gjort bort de!! :) Och att även macke rensa ganska "hårt" i sin garderob för att vara han.. Han är en sån som säger " Men den kan ju vara bra att ha".. Fast de är ju så att har man inte haft en tröjja på 2 år eller ett halvår, när ska man då börja använda den? ;P

Nu har man gjort 2 av 3 nätter. Så ikväll går jag på den sista natten. Natten som gick, den gick ganska fort ioch med att man skulle vrida fram klockan 1 timme :P

Fick ett sött sms av macke igår då elis hade somnat. Elis har ju börjat att lägga sig på mage då han sover.. Och han kan sova hur som helst den grabben! :P Ska lägga in en bild senare på hur de kan se ut.. Snutteplutten våran!

Imorgon då jag gått av nattpasset & sovit så ska ja till VC och lämna nå blodprov - eftersom jag ska på skiktröntgen i piteå på torsdag. sen kommer nog morgondagen vara goooode så lugn! =)

+ att jag ska ju börja med nutrilett imorgon.. Jag känner mig väldigt laddad inför de! Hoppas bara att jag kommer klara av detta, för jag vill verkligen de! :)
Tror även att vi ska ta och bära in orbitreeken så man kan träna på den om kvällarna då lilleman somnat och man ska se på tv progam. Då kan man ju lika gärna trampa på den under tiden :)



Jag & Laura


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0