Nu får de vara nog!

På måndag(!) då blir de banne mig att göra nånting åt detta med att gå ner!
Gick så bra där ett tag, men jag vet inte vad som hände.. De gick i stöpet..
Jag måste tappa kg.. För mig själv, inte för någon annans skull!

Vet inte vad som gjorde att allt bara sket sig förra gången.. men tror motivationen bara blåste bort.. Eller jaa..
Jag vet ju att jag kan klara av att gå ner .. För jag har ju gjort de. Men de är de där att hålla sig där också. hitta en nivå som  är bra för mig & funkar!

Så jag tror det får bli så att jag kör på Nutrilett åt måndag & kör på så ett tag & träning på sidan om, promenader/crosstrainern..
Börjar med nutrilett och sedan sakta men säkert lägger jag på vanlig mat igen & då gäller då att äta "lagomt" inte så där mycket att man knappt kan göra något efter man ätit, jaa ni förstår kanske?

Motivationen att gå ner i vikt finns ju, vill ju vara lite extra fin inför de stundande bröllopet i sommar.
Men HUR ska jag hålla lågan uppe att fixa detta?
Vet att macke han stöttar mig, även om han tycker jag är fin som jag är!

När jag ser mig i spegeln så känner jag mig inte fin.. Känner bara bläääää.. Inga kläder jag har ser fint ut på mig.. nee usch.. bara blää..

Så jag ska peppa mig till MAX att måndag är de andra bullar som gäller för mig..
hjälp mig hålla lågan uppe!

Jag hoppas & vill att detta ska gå

Ett mål jag har i livet med vikten är ju att jag skulle vilja försöka få bort minst 25 kg, då tror jag att jag skulle vara nöjd.



Bild lånad från : Google


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är jätteduktig. Det här kommer du att klara :)

2011-03-24 @ 10:36:41
URL: http://flisanlilla.blogg.se/
Postat av: Bea

Vi får hjälpas åt :) Detta fixar vi!!

2011-03-24 @ 12:35:54
Postat av: Anna

åh jag är oxå sugen på köra nutrilett, kanske jag oxå börjar åsså peppar vi varann genom sms och tel.samtal :)

2011-03-24 @ 20:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0