Lyckliga lyckliga jag/vi!

Kan inte mer än säga att vi är så lyckligt lottade som har en sådan fantastiskt underbar son! Jag vet att jag skriver samma typ av inlägg eller samma sak om och om igen.. Men det är bara så! Jag älskar min son. han är de bästa som hänt mig & macke! Elis gör mig sååå lycklig! Macke också för den delen :D
Utan dessa två pojkar i mitt liv vet jag inte vad. Dom är de bästa!

Slänger in fler bilder idag på det vackraste vi har! ♥

Han gillar att ha handen/händerna i ansiktet då han ligger & sover i barnvagn.
Han va så söt då han vakna & låg så här att jag va tvungen fota ;)










Glada unge!! :)


Dreggel grabben






Är så lycklig som har Elis. Lycklig över att ha fått en sådant vackert barn! Älskar honom så oerhört mycket! Finns inte ord som räcker för att förklara hur myckt jag älskar honom, SÅ mycket älskar jag han!
Elis är mitt liv! ♥


Kommentarer
Postat av: Marie

Det är det som kallas moderskärlek!! Gränslös kärlek helt enkelt...

2011-03-01 @ 21:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0