Kock?

funderar om man skulle prova sig på att laga nå mat åt lilleman. Har ju sparat ihop en del brukar nu.. & fått några recept då vi varit på föräldraträff..
Så då tänkte jag försöka mig på att laga nå mat imorgon.. Skulle vara kul & spännande om man lyckas få ihop nå goda burkar med mat..

Jag är inte alls speciellt duktig i köket! Har inte jag ett recept framför mig som jag kan följa till punkt och pricka så kan jag inte nånting! har inte ens fantasin att "slänga" ihop nå vanlig mat..

Får väl se vad som händer imorgon.. Helst hade jag ju velat ha min älskade mamma här som kunde hjälpa mig att slänga ihop lite barnmat ;) kanske ska vänta tills på onsdag då man ska dit .. hihi..

Har ni några bra recept som ni gjort till era små?



Detta är en av Elis favoriter.. Han satt bara och gapa som en liten fågelunge.. Knappt så man han fylla på skeden så "gnällde" han om mer.. ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0