Jag har gått & blivit..

Jag har blivit en Buzzador! Var typ nån vecka sen jag blev buzzador..
vet inte hur detta kommer att gå för mig. Men vi får väl se i slutändan.. hihi.. 

Det har då kommit två kampanjer.. som jag anmält mig till.. kom inte med i den första som jag anmälde mig till. får väl se om man kommer med i den andra.. :) ska kolla min mejl strax och se om jag fått nått meddelande om jag  kommit med..


Som Buzzador får du erbjudanden om kampanjer. Om du vill delta och kommer med i kampanjen ska du:
 - Själv prova den vara eller tjänst som kampanjen gäller
- Sprida budskapet om produkten/tjänsten genom berätta för dina vänner och diskutera med dem dvs. Buzza.
- Återrapportera genom Blixtrapporter efter alla dina Buzzningar.
- Göra slutrapporten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0