Jag funderar..

Det jag funderar på är om jag & macke ska sätta oss ner någon kväll & gå igenom kort vi har på datorerna.. Och de är ju inte bara 1 bild.. utan närmare flera 1000! ;P
Tänkte om man går igenom alla kort & gör en mapp med bilder som man ska framkalla. För även om man har dem på datorn så är de ju faktiskt kul att ha fotoalbum :)

Först och främst har jag tänkt att vi ska framkalla nå kort från graviditeten, när vi var på BB och sen bilder som man nu tagit på Elis och så under dessa 6 månaderna som hunnit springa iväg =)

Sen får man väl göra en omgång då man skickar & framkallar övriga kort som man har.

Och nu när man är mammaledig så kan man ju sitta och pyssla med det, att sätta in i fotoalbum & skriva datum och sånt till! =)

Skulle helst vilja skicka iväg bilder för framkallning redan NU ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0