Inte som planerat..

Det blev inte som man hade planerat.. var ju tänkt vi skulle flytta hem i söndags.. Men så blev det inte. vi har fått längre uthyrning av huset. Så som det nu ser ut blir de 20 mars som vi kommer att flytta hem!
Hade ju som ställt in mig på att flytta hem.. meeen blir ju mer klirr i kassan & det kan behövas! ;)
nåja De vore ju konstigt om man inte längtade hem!

Torsdagkväll så åkte hela familjen iväg till piteå för att jag skulle på läkarbesök fredag & sen så för att hälsa på i piteå =)

Ultraljudsundersökningen visade att jag hade en sten i gallblåsan.. Men läkaren som undersökte trodde den var så pass "liten" att man gör ingenting om jag inte har några besvär nu. Vilket jag inte haft på typ 4 månader.. hon tyckte de var onödigt vara och karva i en om man inte måste.. Men de är ju "min" läkare i arjeplog som tar de slutliga beslutet..

Efter undersökningen så for & käka lunch tillsammans med bea, sandra & felicia =)
Sedan blev de lite shopping på stan - bara kläder & saker åt lilleman ;) Har märkt att nu när man går på stan så tittar man inte alls på saker/kläder åt en själv. Det är ingen prio längre & känns inte lika roligt.. hihi.. Lägger hellre pengarna på lilleman än mig själv! Mycket roligare ;D
Kan slänga in nå bilder på det jag inhandlat sen när jag kommit hem till arjeplog..

Macke åkte hem till arjeplog på lördagen för att ordna lite hemma innan de nya gänget som ska bo i huset kommer. Skotta av tak & renbäddat, så jag bara behöver städa huset en snabbis på tisdag.

Gårdagen var helt underbar. Började med att kliva upp kring 9. Sen klädde vi på oss & tog en promenad, jag & elis, mamma & emelie, så härligt! :)
Sen satt vi ute och grillade souvas - hur gott som helst! Och lilleman han verkligen älskar att sova ute, tror han sov i vagn 4 timmar!
Även här kommer de lite bilder från grillningen sen.

Igår kväll började jag och syster att se på "red rose" bara sisådär 5 timmar lång, vi har avverkat 2 ;)
När mamma kom hem från kvällsarbetet så såg vi på "Black Swan" - faktiskt riktigt bra film. Kan rekommenderas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0