Dagen D...

Jaa då hade man jobbat sista natten för denna omgång.. Sovit lite till & från har man gjort idag.. Men känner mig ändå pigg.. kanske för att jag fått sova ut de andra dagarna eftersom macke varit ledig i helgen och kunnat ha Elis medans jag sovit=)

Efter att jag sovit klart idag så gjorde jag & elis oss klara för en runda på samhället.. Först for vi till VC där jag tog blodprov..Sedan blev de en sväng till Järnaffärn för att kika på en Microvågsugn.. våran gick sönder igår kväll.. Macke tala om att då han gjort popcorn så tog de typ dubbelt så lång tid än vanligt + att då de var klart så var micron jätte jätte varm, överallt.. Känns ju inte direkt säkert..

var inne på järnaffärn, men tyvärr finns de ju inte så mkt utbud här, då efterfrågan kanske inte är såå stor.Dom hade en micro..Men den kändes inte direkt värd pengarna om man som så säger.. Att beställa hem en skulle väl ta upp mot en 4-5 arbetsdagar.. Och vi är väl i behov av en... idag(?).. Inte för våran del, mest för Elis del då man ska värma upp hans mat..

Jag gynnar gärna våran ort så gott det går, men vid detta tillfället måste jag tyvärr svika.. Då de bara finns en micro & till den summan.. Kändes inte värt.. Så macke fick inhandla en nu då han är i kusten..
What to do?


 Dagen D är ju även här.. Nu har jag påbörjat Nutrilett dieten.. Och jag måste faktiskt säga att jag tycker Nutrilett choklad är ganska så god =) Har även köpt med jordgubbssmak - aldrig provat.. Den ska jag prova någon dag framöver och se hur den smakar, om den får tummen upp eller tummer ner. 

Än så länge går de då bra ;) Och hoppas att de ska fortsätta.. Är ju inte direkt van vid att äta så "lite".. blir ju runt 2 dl varje mål.. magen kurrar ganska fint mellan målen.. hehe.. Nåja de är ju en omställning =) 

Jag ska även försöka att hålla lite "mattider". Så man får in en ltien rutin i de hela.. 

Får se om vi bär i orbitreeken ikväll eller om de får bli imorgon..

Då jag ha jobbat natt så glömde jag av att ställa mig på vågen imorse, men imorgon så ska jag göra de, så man har en startvikt att gå ifrån! Och måtta lite granna här & där.. 


Nu har jag en liten pojk som ropar här i sin gåstol.. Tror de är en liten klagosång över att få blöjan bytt.. Hörde han blev lite tyst och sedan hur han tog i .. ;) en mindre härlig doft sprider sig i rummet.. ;P

Ni får ha de så bra mina kära bloggläsare


 


Kommentarer
Postat av: Hanna J

När jag kurar så brukar jag blanda på 3 dl vatten och så dricker jag alltid 4-5 dl vatten till, det fyller ut magsäcken ganska bra. :-p Om det blir outhärdligt kan jag mixa i en halv, ibland en hel banan på morgonen och sen dricker jag dom med 3 timmars mellanrum. Tänkte bara som tips. :-)



Om det blir tufft så håll ut och tänk på att det ger med sej efter den tredje dagen, den tredje dagen brukar även vara den värsta tycker jag.

2011-03-28 @ 20:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0