Blir inget..

Varför varför skulle de komma idag??
är ju babysim idag.. Och känns inte riktigt safe att fara o bada då det just kommit.. kunde de inte väntat en dag åtminstone??
jajja mig går de inget nöd på.. Är lilleman som älskar att bada =) Jag tycker de är super mysigt att bada tillsammans med honom! Men idag får vi skippa de hela.. Får inte tag på någon som kan bada med honom heller, hans farmor jobbar & hans morfar är förkyld.

Ikväll så blir de att åka till piteå. Skiktröntgen för min del imorgon.. sen blir de väl handla lite mat och så dära.. + att vi ska beställa min vigselring :)

hm.. vad mer då.. Jag packa ner de mesta igår kväll, så de är inte så mycket saker kvar att packa ner..
Undrar om jag skulle kört en tvättmaskin med lite kräkisar.. luktar ju så äckligt då dem får ligga för länge..
Sen tror jag fanken jag måste färga alla kräkisar svart nu :P För nu när han äter passerat & de är nå med tomat så de är orangerött typ, så blir ju kräkisarna förstörda.. dom bli ju alldeles fläckig, vilket är mindre trevligt, ser ju inte ut som om man ha tvättat dom alls..
Undra om de skulle bli bra att färga dom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0