Arjeplogsmarknad

Igår så började marknan här i arjeplog. Så jag & Elis drog en sväng igen den för att se vad som fanns i år.. Och de var egentligen inget nytt som tillkommit. Samma som alltid..

Blev att vi shoppa en sak igår iaf - en heliumballong åt Elis.. Eller var den kanske mer åt mig ;)
Var nämligen Barbaflink! jag kunde inte motstå den då jag såg den. Och när vi kom hem och elis hade vaknat ur sin lur medans vi gick på marknan, så fick han se den. Snacka om att han fick ögon stora som pingisbollar! Och jisses vad han låg och skratta åt den :D









Väldigt fascinerad av barbaflink :)


Han låg och drog i snöret upp & ner för att försöka få tag på ballongen







Idag börjad jag/vi dagen med att jag klev upp kring 9, gjorde iordning frukost & de övriga klev upp. Vi åt tillsammans & lyssnade på melodikrysset. sedan gjorde jag,macke & elis oss klara för att gå en sväng på marknan.
Blev lite mer shopping idag, köpte lite filmer, både jag & macke köpte oss nya vantar. Mina vantar älskar jag verkligen! Är vantar som har fingervantar innuti.. Så perfekt!

nu får man se vad dagen har att bjuda på i övrigt. Ikväll blir det då att se på Melodifestivalen! =)


Kommentarer
Postat av: Bea

Köpte du nå mer på marknan? :) Kram!

2011-03-13 @ 04:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0