Underkläder..

Igår bestod min dag till större del av att städa här hemma.. Eftersom de skulle komma en massa folk till mig på kvällen..

som jag skrivit i ett tidigare inlägg så hade jag varit på en bröllopsmässa, där jag "vunnit" en visning av underkläder. Och igår var de dags för denna visning.
Vi var  5 st tjejer/kvinnor ;P som var på visningen.. hon som hade hand om de hade en massa massa (!) underkläder av alla slags varianter. Hon pratade på en massa om de olika varianter som fanns.

De fanns inget köptvång - men däremot prov tvång!  Eftersom 8/10 kvinnor går och har fel storlek på bh:n.
Så en efter en provade vi lite olika bh:ar..
måste ju säga att de kändes lite eller mycket underligt att stå och prova en massa bh:ar inför en helt okänd människa . Kan ju tala om att jag hade ju inte en aning om vad jag hade för stlk.. Men efter denna provning.. oj oj säger jag bara! man fick lära sig ett och annat om.. denna visning var riktigt bra! Men billigt var de inte.
Hoppas de kommer bli fler visning framöver :P




Jag har hunnit med lite små grejjs inför Dagen D.. Nästan klar med en sak iaf.. ;)
Sen är de dessa placeringskort som tar sådan tid.. suck.. Men det är kul! Det tar sin lilla tid men jag tror detta kommer bli bra i slutänden..:)


Elis han är i fullhuggning med att ställa sig upp efter allt som bara går nu! Han har fått prova gå lite med läragå vagnen. och han är så duktig, men vagnen går nästan väl fort. Måste nog sätta dit en bromskloss på däcken ;)

Har väl säkert skrivit att han börjat krypa smått? Några några steg ibland kryper han.. Men han ger upp så himla fort,är ju enklare att masa sig fram.. hihi.. ;)



Här är en bild från då Elis fick gunga för första gången.. Bilden säger väl allt? Gunga verkar inte vara såå roligt.. ;P
Faktum är att han var ganska trött då han fick prova gungan för första gången. Hoppas på bra väder imorgon så skall gungan provas igen och se om han kanske tycker de är roligare denna gång =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0