Präst..

Samtalet igår med de som ska sköta förberedelserna inför middagen, och sen sköta middagen m.m under kvällen gick riktigt bra. Gick igenom ungefär vad som ska göras och vad vi tänkt oss. Jag tror & vet dom kommer fixa detta galant.. men oroskänslan går ändå inte få bort även om jag vet dom kommer fixa detta! Men som jag skrev i förra inlägget så kan jag ju inte gå och vara orolig i förväg?

Jag hoppas och tror att dom förstått vad som skall göras och så.. :)

Idag ska vi då ha ett samtal med prästen igen.. Gå igenom hur programmet kommer se ut. Och sedan försöka få in en dag då så många som möjligt kan vara med och ha ett "genrep" i kyrkan..

placeringskorten är alldeles strax klara.. är en sista grejj som skall göras och sen är dom klara. sedan ska jag även sätta mig ner och sy nå knappar på underklänningen som lilleman ska ha.

hmm..är mycket småfix som måste göras och så nu..känner mig smått stressad..Men på samma gång känner jag mig ganska lugn...konstigt..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0