Placeringskort

Igår kväll/natt blev jag äntligen färdig med placeringskorten! Dopklänningen är också färdig. Jag har sytt om de som behövdes. Bytte från rosa till blåa band. Och den blåa underklänningen är nu satt dit också. guldvärt att min farmor kunde sy den underklänningen. själv hade jag inte vågat mig på att prova ens..

Imorgon drar vi till arvidsjaur där jag ska göra en till provsminkning(?), göra nagelförlängning & vaxa...Shit, de tror jag kommer göra ont! Har ju provat hemma, men då är de macke som fått dra vaxremsorna på benen,eftersom man själv vet om hur ont de kommer göra, och sen NÄR man drar.. drar någon annan så har man liksom ingen aning ;P
Då vi är i arvidsjaur ska vi även passa på att köpa de allra allra sista nu inför lördagen! Sen är det ingenting kvar...som vi kommer på.. som ska inhandlas.. Min kära mor ska handla lite i piteå innan dom kommer. men sen så! :D
Åhh ju mer jag tänker på detta desto mer pirrigt blir de..
Imorse var jag så pirrig/nervös att jag hade smått ont i magen och mådde illa. Jag oroar mig för sånt jag egentligen inte kan göra nånting åt...i mitt huvud snurrar de hela tiden : tänk om... tänk om...
men vadå tänk om? blir så irriterad på mig själv, går ju inte tänka i förväg utifall att något händer. Då får man ta de då.

Nåja, vi har kläderna, ringarna, kyrkan, prästen, nära o kära.. Sen får de väl bli som de blir ;) hihi.. Ett Ja i kyrkan kommer de bli i allafall =)

4 dagar kvar! 4......Helt otrooooligt!


Någon som har nå sista tips/råd att komma ihåg / tänka på/glöm inte, innan Bröllopet-Dopet?


Kommentarer
Postat av: malin e

Mitt enda råd är NJUT av dagen! Oavsett om det regnar eller om ena skon försvinner eller nåt blir fel i bordsplaceringen så är det så smått i det stora hela. Tänk på varandra o kärleken o Njut!

2011-06-21 @ 15:32:17
Postat av: Vea

Håller med malin. Njut og andas. Det som betyder något d er du och dina grabbar <3 kærlek ;) lykka til på den stora dagen!!!

2011-06-22 @ 00:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0