Om jag ändå bara...

Hade energi... Men den är just nu som bortblåst! har mycket småfix att göra innan bröllopet.. Drygt 3 veckor kvar tills vi ska gifta oss! helt sjukt vad tiden går fort ! Pirret börjat allt att smyga sig på en. Inte så att jag har kalla fötter! för jag vet vad jag vill & det är att få gifta mig med min stora kärlek Markus! :D

men det är just dessa småa saker som gör att jag blir alldeles snurrig i huvudet.. förvirrad blir jag!
Många bäckar små gör stor å!
Förhoppningsvis ska jag väl hinna göra undan en del nu.. Och snart ska vi ju till Piteå också för att inhandla de allra allra sista som går.



Elis han ligger ute i vagnen och sover, han kan sova flera timmar ute. Så härligt han tycker det är! Och de är bra :)
Medans så har jag passat på att dammtorka lite hemma, dammsugit och skurat golven. Samt kört en tvättmaskin och diskmaskin omgång.
Måste ju se någorlunda städat ut här hemma då man ska ha folk här ikväll.. haha..

tror jag ska börja med lite fix nu.. passa på lite innan elis vaknar.. fast bara för att jag ska börja lite nu med fix inför dagen D, så kommer han vakna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0