11 dagar kvar!!!

Nu närmar det sig med stormsteg!! Börjar pirra rejält i magen nu!
inte pirrigt för själva kyrkan och de..Eller joo nog är det juh det.. ;) Jag längtar så otroligt mycket.. Tänk.. Jag ska gifta mig med personen jag vill dela resten av mitt liv med! :) Vi ska samtidigt döpa det finaste vi har - Elis!
Den stunden i kyrkan kommer vara en otrolig sak. Ett oförglömligt minne.

Det som de pirrar mest i magen för..Det är efteråt.. Själva middagen & festen..Egentligen vet jag inte varför..är nog mest orolig för om allt kommer "klaffa"? kommer allt bara rulla på? kommer jag/vi måsta oroa oss inför något? vi har folk som ska sköta maten och serveringen..men tänk om något går galet så vi måste oroa oss eller måsta börja hjälpa till?
Det är himla mycket som snurrar i mitt huvud just nu! Detta är bara några av sakerna som jag är lite nervös över..samtidigt kan jag ju inte gå och vara hur orolig som helst i förväg? För jag kan ju liksom ändå inget göra nu..? Jag vet ju inte i förväg hur saker & ting kommer att bli..

känns som jag har varenda dag uppbokad av något.....

11 dagar....11 dagar....oj oj! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0